ام دی اف های مچ (HI MATCH)

ام دی اف سینکرونایز های مچ-Hi-match

ابعاد ام دی اف های مچ:

ام دی اف های مچ
برند های مچ( HI MATCH)
مغزی ام دی اف خارجی
روکش ملامینه آلمانی
نوع فوق برجسته(سینکرونایز)
سری(فینیش) Plus و X
طرح اروپایی، چوب و سنگ
طول 280 سانتیمتر
عرض 122 سانتیمتر
ضخامت 16 میلیمتر
ساخت کشور ایران

کالیته رنگ ام دی اف های مچ:

برند های مچ (HI-MATCH)، ارائه دهنده ورق‌هایMDF ملامینه فوق برجسته (سینکرونایز) با کاغذ آلمانی، رنگ و کیفیت ماندگار، تولید شده با استفاده از ماشین آلات آلمانی ، طراحی شده با هدف تأمین بهتر نیازها و سلایق مصرف کنندگان در بازار می‌باشد.ام دی اف فوق برجسته  های مچ در قیاس با چوب طبیعی ساختار یکنواخت داشته و دارای گره , رگه شکاف نمی باشد .
کلمه “HI-MATCH” به معنای تطابق و هماهنگی بالا می‌باشد.
نام HI MATCH در واقع بیان‌کننده کیفیت بالای این محصول در تطابق طرح و برجستگی می‌باشد.
رنگبندی ورق های ام دی اف های مچ (HI MATCH) شامل 3 طرح اروپایی، چوب و سنگ در 10 تنوع رنگی می‌باشد.

ورق فوق برجسته های مچ (Hi Mach) در واقع ورق های ملامینه ای هستند که در پروسه تولید آنها طرح کاغذ و برجستگی سطح، کاملا هماهنگ و منطبق با هم میباشد .
ورق سینکرونایز های مچ (Hi-Match) با هدف شبیه سازی چوب طبیعی طراحی و تولید شده اند و محصول نهایی فوق العاده زیبا خواهد بود که به سختی میتوان بین آن و چوب طبیعی تفاوت قائل شد .
برای اینکه این امر امکان پذیر باشد باید از مرغوبترین مواد اولیه ، پیشرفته ترین ماشین آلات و تکنولوژی روز دنیا در پروسه تولید استفاده کرد که هر شرکتی توانایی آن را ندارد .
در تولید ورق های های مچ (Hi-Match) از کاغذ های شات دکور آلمان استفاده میشود و به همین جهت برند هایمچ بیشترین شباهت به چوب طبیعی را دارد.ورق های هایمچ به وسیله خطوط ( Wemhoner ) آلمان به صورت دو رو همزمان تولید میشوند به همین دلیل ذره ای تفاوت و جا به جایی در بین خطوط و طرح وجود ندارد. حال آنکه عمده برندهای موجود در بازار بصورت دستی و نه با لیزر، منطبق میشوند و به همین دلیل اختلاف بین طرح و گره دارند . همچنین دو روی این ورقها در طی دو مرحله پرس میشوند که موجب میشود به مرور زمان این ورق دچار خمیدگی و تاب برداشتن شود.ورق های هایمچ از نمونه های مشابه خود در بازار حداقل 2 کیلوگرم سنگین تر می باشند و دارای بالاترین تراکم مغز ام دی اف در بازار هستند.
ورق ام دی اف فوق برجسته های مچ (Hi Mach) به وسیله پرس های ملامینه تولید میشوند با این تفاوت که در این دستگاه ها از لیزر برای هماهنگ شدن کاغذ و MDF استفاده میشود و در نتیجه محصول نهایی مشابه چوب طبیعی خواهد بود.
در سبد رنگی های مچ، تعداد 2 فینیش با 10 رنگ خاص وجود دارد که سایر برند های بازار آنها را ندارند و توانایی تولید آن را نیز ندارند. سری های Plus و X شامل این دسته می باشند.

مزایا و قابلیت های ورق ام دی اف های مچ نسبت به چوب طبیعی :

1. نداشتن محدودیت در ابعاد به مانند چوب طبیعی
2. قابلیت تولید در رنگ هایی که در چوب طبیعی موجود نیست
3. زن کمتر و قیمت مناسبتر در مقایسه با چوب طبیعی

محصولات مرتبط