ام دی اف اکسترا (Xtra)

ام دی اف اکسترا-Xtra،ام دی اف اکسترا پلاس،ام دی اف اکسترا سالید،ام دی اف اکسترا رویسا

مشخصات فنی ام دی اف اکسترا

ام دی اف اکسترا
برند اکسترا(xtra)
مغزی ام دی اف خارجی
روکش آلمانی
نوع برجسته و فوق برجسته
طرح مات
گروه رویسا،سالید،پلاس،جم
طول ۲۸۰،۳۶۶ سانتیمتر
عرض ۱۲۲،۱۸۳ سانتیمتر
ضخامت ۱۶ میلیمتر
تعداد ورق در پالت ۳۲
ساخت کشور ایران

کالیته رنگ ام دی اف اکسترا

ام دی اف ملامینه اکسترا با بیش از 150 طرح و رنگ و با کیفیتی ماندگار، طراحی شده با هدف تامین بهتر نیازها ، خواسته ها و سلایق مصرف کنندگان در بازار می باشد. ام دی اف اکسترا شامل سه زیر مجموعه شامل اکسترا رویسا ، اکسترا سالید و اکسترا پلاس می باشد .
ورق های سینکرونایز اکسترا (XTRA) به وسیله پرس های ملامینه تولید میشوند با این تفاوت که در این دستگاه ها از لیزر برای هماهنگ شدن کاغذ و MDF استفاده میشود و در نتیجه محصول نهایی مشابه چوب طبیعی خواهد بود.
اکسترا در کلیه مراحل تولید محصولات خود از تکنولوژی تولید و استانداردهای کشور آلمان استفاده می‌نماید. همچنین گروه صنعتی افرا چوب به عنوان صاحب امتیاز برند اکسترا، نماینده رسمی شرکت چندملیتی آلستروم مانکسجو با مرکزیت آلمان در ایران می‌باشد و انحصار استفاده از کاغذهای دکور این تولید کننده بزرگ در اختیار گروه صنعتی افرا چوب قرار گرفته است.

ام دی اف اکسترا رویسا

ام دی اف اکسترا رویسا در گروه ام‌دی‌اف‌های برجسته قرار می گیرد. ام دی اف اکسترا رویسا این محصولات انحصاراً در اختیار برند اکسترا بوده و هیچگونه نمونه مشابهی ندارد. بعلاوه برای تهیه مغز ام‌دی‌اف خام و کاغذ دکور این گروه از اکسترا، از مرغوبترین برندهای روز اروپا استفاده شده است و مقاومت این محصول در برابر رطوبت و حرارت را تا میزان مناسبی افزایش داده است. طرح‌های مختلف ام‌دی‌اف‌های اکسترا رویسا برگرفته از طبیعت زیبای چوب درختان متنوع می باشد که می‌تواند زیبایی طبیعت را برای هر فضایی به ارمغان بیاورد.
ام دی اف اکسترا رویسا در گروه ام‌دی‌اف‌های با سایز بزرگ قرار می‌گیرد که در سایز ۳۶۶۰×۱۸۳۰ و ضخامت های مختلف ارائه می‌گردد از جمله ضخامت ۸، ۱۶ ، ۲۵ و ۳۲ میلی‌متر.که این ویژگی در کنار طرح‌های منحصر به فرد، این محصولات را تبدیل به یکی از پرطرفدارترین ام‌دی‌اف‌های حال حاضر بازار نموده است.ام دی اف اکسترا رویسا، فینیش برجسته مخصوص اکسترا می‌باشد.

ام دی اف اکسترا سالید

گروه صنعتی افرا چوب سبز ایرانیان به عنوان نماینده انحصاری مانکسجو در ایران، بهترین ام دی اف سالید در جهان را، در طیف رنگ‌های فانتزی خود و در مجموعه ۳۰ دکور متنوع، با عنوان اکسترا سالید و زیرمجموعه برند «اکسترا» ارائه کرده است.از بین ۲۰ هزار ام دی اف متنوع موجود، و با در نظر گرفتن ذائقه و سلیقه ناب ایرانی، این مجموعه در بازه رنگ‌های سفید و روشن تا تیره و رنگی برای خاص پسندان ارائه شده است و از حیث تنوع و کیفیت در بازار بی رقیب است. همچنین انحصار بسیاری از این رنگ‌ها تنها در اختیار برند اکسترا قرار دارد.
فینیش اختصاصی ام دی اف های اکسترا سالید، به صورت یک رو کتان و یک رو مات می‌باشد که البته بنا بر درخواست و نیاز مشتریان قابل سفارشی سازی می‌باشد. همچنین دکورهای اکسترا سالید در سایزهای ۳۶۶۰×۱۸۳۰ میلی‌متر و ضخامت های متنوع ۸ ، ۱۶ ، ۲۵ و ۳۲ میلی متر تولید می‌شوند.
ام دی اف اکسترا سالید، فینیش ها به صورت کتان، مات و یا کتان/مات تولید می‌شوند.ام دی اف اکسترا پلاس، فینیشها به صورت فوق برجسته تطبیقی یا سینکرونایز و مطابق با طرح دکور می‌باشد. همچنین طرح‌هایی از جمله مارپیچی، طرح گونی و … نیز در این زیرمجموعه قرار می‌گیرند.

ام دی اف اکسترا پلاس

ام دی اف های اکسترا پلاس به لحاظ نوآوری جزء جدیدترین محصولات ملامینه جهان می باشند که از آن با عنوان ام دی اف تطبیقی ، ام دی اف سینکرونایز و یا ام دی اف فوق برجسته یاد می شود. در تولید این محصولات برای اولین بار حس طبیعی لمس چوب و بازی با نور و سایه به کار برده شده است و این محصول را به نماینده طبیعت در طراحی دکوراسیون های مختلف تبدیل نموده است. به این ترتیب فینیش این گروه از محصولات اکسترا کاملا منطبق بر طرح چوب آن دارای برجستگی می باشد. با این حال این ام دی اف در فینیش های دیگر مانند اسپیرال نیز توسط برند اکسترا به بازار عرضه گردیده است. این محصول در دسته ام دی اف های سایز کوچک با ابعاد ورق ۱۲۲۰ در ۲۸۰۰ میلیمتر و ضخامت ۸ ، ۱۶ و ۳۲ میلی‌متر تولید می گردد.

ام دی اف اکسترا جم

ام دی اف اکسترا جم مجموعه‌ای استثنایی از ام‌دی‌اف با طرح سنگ و کانکریت با سطحی فوق برجسته
جم به معنای سنگ قیمتی بوده و محصولات اکسترا جِـم در گروه ام‌دی‌اف‌های برجسته با نقش و برجستگی سنگ قرار می‌گیرد .طرح‌های گروه محصولات جِــم توسط شرکت‌های طراحی دکور به صورت انحصاری برای برند اکسترا تولید می‌گردد و هیچگونه مشابه داخلی و خارجی ندارد.
مواد اولیه و کاغذ دکور این گروه از محصولات اکسترا، توسط بزرگترین و معتبرترین تولید‌کنندگان اروپایی تأمین می‌گردد. علاوه بر استفاده از بهترین مواد‌اولیه، کسب گواهی‌استاندارد‌ملیِ‌ایران تضمین‌کننده کیفیت محصولات اکستراجِــم می‌باشد که نشان می‌دهد کلیه تست‌های مربوط به تاثیر عوامل محیطی همچون حرارت، رطوبت، مقاومت در برابر خش و لک پذیری و سایر موارد مشابه بر روی محصولات انجام شده است.
طرح‌های اکسترا جِـم سبک مینیمال و مدرن را تداعی می‌کند. با توجه به سبک زندگی مدرن استفاده از این طرح و رنگ ها مورد توجه طراحان بزرگ بین المللی و شرکت های تولید کننده محصولات و مصنوعات چوبی قرار گرفته و در حال حاضر استفاده از آن در کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی رو به افزایش می‌باشد.محصولات سری جم اکسترا تداعی کننده حس صلابت و استواری سنگ در محصولی متفاوت و خاص با طراحی مدرن می باشد.

محصولات مشابه