ام دی اف اکریلیک ایشیک (Acrylic ISIK)

هایگلاس ایشیک،هایگلاس ISIK

مشخصات فنی ام دی اف اکریلیک ایشیک :

نام ام دی اف: ایشیک / Acrylic ISIK
ضخامت ام دی اف: 16 میلیمتر
عرض ام دی اف :1220 میلیمتر
طول ام دی اف : 2800 میلیمتر
تعداد ورق های گلاس در پالت: 20 ورق

با توجه به اینکه ورق هایگلاس ای جی تی ترکیه از زیبایی خاصی برخوردار هستند ترکیب این رنگ ها با رنگ های دیگر از شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون رها آلمان، نیمن آلمان،آلویک اسپانیا،ای جی تی ترکیه،واریو ترکیه، لامی گلاس ترکیه و یا ایشیک ترکیه می توانید از زیبایی و تنوع چشم نوازی در طرح های اجرایی برخوردار شوید.

ورقهای اکریلیک (Acrylic) ایشیک که با روکشهای براق ساخته شده است با استاندارد های بالای اروپایی بوده و ام دی اف خام آن همان کرونوشپان است ولی روکش ان به روش ریخته گری در چند مرحله تولید می شود که یک محصول با مقاومت بالا در برابر سایش وخراش پدید می آورد.ام دی اف اکریلیک (Acrylic) ایشیک ضمن اینکه دارای مقاومت به ضربه ، مناسب و نیز قابلیت منحصر به فرد ترمیم پذیری است. بطوریکه میتوان سطوح آسیب دیده آن را ترمیم کرد و سطوح ترمیم شده نیز به راحتی قابل تشخیص نخواهد بود. ضمناً حساسیت روکش اکریلیک ایشیک نسبت به آتش سیگار و تغییر رنگ در برابر نور خورشید کمتر از PVC است. تنوع رنگ این روکشها بسیار زیاد است.ام دی اف اکریلیک ایشیک در مقایسه با های گلاس براق تر است و مقاومت بیشتری نسبت به خراشیدگی دارد. ام دی اف اکریلیک ایشیک زیبا تر و خوشایندتر به نظر می آید و سطح ورق یکنواختی بیشتری دارد. این یکنواختی در هر دو طرف ورق باعث خمیدگی کمتر آن می شود. ام دی اف اکریلیک دارای غشا محافظ روی سطح براق و یک لایه فوم بین هر صفحه می باشد .
دامنه ضخامت روکش اکریلیک بسته به مورد استفاده بین 1-70/0 میلیمتر است و وزن مخصوص آنها حدود ۱/۷۷ گرم بر سانتیمتر مکعب میباشد. این روکشها دارای تمام مزایای روکشهای PVC از جمله فرمپذیری و قابلیت انعطاف بسیار بالایی در دمای ۸۰-۷۰ درجه سانتی گراد در داخل پرس ممبران را دارد. روکش اکریلیک یکی از متداول ترین انواع روکش براق است که درابتدا محدود به طرح ها و رنگ های ساده بودند اما درادامه با استقبال و فراگیر شدن این نوع روکش در صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی شاهد عرضه طرح ها و رنگ های متنوع از قبیل طرح اکریل دار و طرح چوب و به تازگی طرح های کتان می باشیم. روکش اکریلیک (Acrylic) ایشیک روی ورق ام دی اف و روکش Polystyrene پشت ورق با ضخامت کاملا یکسان در هر سمت می باشد وضخامت آن 2برابر روکش هایگلاش می باشد.

محصولات مشابه

محصولات مرتبط